Munice:

Prostor je Chráněnou Krajinnou Oblastí. Po všech hráčích bude striktně vyžadováno použití bio munice. Ta bude v omezené míře k zakoupení na místě.

Limity pro zbraně:
AEG:

Měříme s 0.20g kuličkami

Elektrická zbraň s možným jiným módem, než semi 140 m/s
Elektrický kulomet (pouze full auto, krabice na náboje...) 150 m/s

Elektrická zbraň, upravená nebo mající pouze mód semi 160 m/s

Manálni sniperka 190 m/s + Povinná záložní zbraň, kterou hráč přinese ukázat k chronu

Manuální zbraň, jiná, než sniperka 160 m/s

HPA + Plyn:
HPA a plyn meří vlastními kuličkami, měří v Joule.

Zbraň, umožňující full auto 2.0 J

Zbraň umožňující pouze semi 2.6 J

Zbraň u které se musí natáhnout zavěr u každého výstřelu 3.6 J + Povinná záložní zbraň, kterou hráč přinese ukázat k chronu

Hráč s HPA je povinnen s sebou přivézt tournament lock, který bude ihned po změření zbraně nasazen na kohout a zaplombuje se. V případě potřeby bude nemnoho tournament locků k prodeji na místě.

Pyro

Z důvodu, kde hrajeme (CHKO) je přísně zakázáno v prostoru používat jakékoliv pyro, dýmovnice a vše, co by mohlo poškodit vegetaci nebo nadměrně plašit zvěř. Mezi hráči Airsoftbattles platí jednoduché pravidlo. "Pokud to dělá "bum" nebo při iniciaci vzniká nadměrné teplo, pak je to zakázané." Podvěsné granátomety, vymetající kuličky na bázi plynu jsou tedy povolené, stejnětak granáty, které pouze vymetají kuličky ze svého těla. Samozřejmě žádné nesmysly jako je slzný nebo nervový plyn a podobně. Nechceme se zranit!

Zasažený hráč:

Zasažený hráč dá jasně najevo, že je zasažen a ohlásí tento stav "hit" nebo "mám" dostatečně nahlas. Následně nasadí reflexní vestu a odchází na respawn. Reflexní vesta je jediná možnost, jak se označit jako mrtvola (ne vytahovací vlaječka z postroje, ne reflexní čepice...). To, že jí všichni hráči mají na začátku hry u sebe bude kontrolováno. Pokud jí zapomenete, omezené množství bude k dispozici k prodeji na místě.

Herní scénář:

Herní mód, který budeme hrát je roky prověřený. Dal by se nazvat dominací. V prostoru je velké množství jednotlivých bodů. Každý bod obsahuje dvě vlajky (červená a modrá). Dále číslo bodu a vysílačku. Hráč, který se nachází u jednoho z bodů sejme vlajku protivníkova teamu (dá jí na zem pod bod), nasadí vlajku své strany. Po celou dobu tohoto procesu se považuje za nesmrtelného od chvíle, kdy se dotkne protivníkovy nebo své vlajky s úmyslem obsadit bod pro svou stranu. Po celou dobu tohoto procesu nesmí hráč obsluhující bod střílet! Sejme vlajku protivníka a nasadí barvu svou. Zatímco neustále drží vlajku svého teamu zřetelně v ruce - čímž dává případným protivníkům najevo, že obsazuje bod a je tedy nesmrtelný, uchopí do druhé ruky vysílačku, zahlásí číslo bodu, na kterém se nachází a barvu vlajky, kterou nasadil. Počká na dvě potvrzení od rozhodčích. Pokud nedostane dvě potrzení, opakuje po chvíli svou žádost. Jakmile potvrdí dva rozhodčí, pouští vlajku a má posledních pět sekund, kdy se ještě považuje za nesmrtelného. Těchto pět sekund slouží k tomu aby a) zalehl pod vlajku b) stáhl se do výchozích pozic c) našel si krytí směrem vzad, odkud přišel. Během těchto pěti sekund nesmí střílet, časový úsek slouží pouze k tomu, aby se mohl skrýt před nepřítelem. Pustí tedy vlajku, zakřičí "pět" a schová se. Celý proces dělá vždy jen jeden hráč a nesmrtelnost se vztahuje vždy jen na jednoho hráče, který se obsluhuje vlajky.

Na konci akce spočítáme, která strana držela více vlajek po delší čas (má více udrženého času pro svou stranu) a ta se stane vítězem.

Modelová situace:

Tři modří hráči běží k bodu 23. Jeden z nich je zasažen metr od bodu. Je tedy mrtev a jde ihned na respawn. K bodu 23 tedy přiběhnou dva hráči. Bod smí obsluhovat jen jeden, proto se druhý schová pár metrů od svého druha ve zbrani a dál se věnuje hře. Třetí hráč obsluhující vlajku sejme z bodu vlajku protivníka a v tu chvíli je zasažen. Protože již však drží vlajku (obsluhuje bod), je nesmrtelný a pokračuje v procesu obsazení vlajky. Položí tedy vlajku protivníka na zem pod bod a nasadí barvu svou. Následně; zatímco jednou rukou drží vlajku své strany, kterou právě nasadil, uchopí druhou rukou vysílačku a zřetelně do ní zahlásí "23, modrá". Nyní stojí a čeká na potvrzení od dvou rozhodčích. Ozvou se dva postupně za sebou. "23 modrá potvrzuju", což pro hráče znamená, že bod je obsazen. Nyní má možnost se rozmyslet, co s nastalou situací. Volí, že se stáhne. Zakřičí "pět" pouští vlajku, otočí se a utíká do krytu vzadu. Po pěti sekundách je žívý a může se zapojit zase do akce.

Boční úkoly:

Součástí hry budou boční úkoly. Jedním z nich je VIP. Po lese bude 15 VIP. Budou jasně rozpoznatelní. Vaším úkolem je najít tyto VIP a odvést je na své respawny. Polohy VIP nebudou dopředu známy ani pro jednu stranu, musíte tedy dobře pátrat! Transport VIP probíhá tak, že se hráč dostane do fyzického kontaktu s VIP a začne jej transportovat. Přitom musí být neustále ve fyzickém kontaktu s VIP. VIP smí transportovat v jednu chvíli fyzickým kontaktem vždy jen jeden hráč. Pokud je tento hráč zasažen, ohlásí zásah a odchází na mrtvoliště. VIP zůstává na místě do chvíle, než se do fyzického kontaktu dostane jiný hráč a VIP dále cestuje s ním. Jakmile je VIP transportováno na respawn, je úkol hotový a živý hráč se ihned může navrátit zpátky do hry. VIP jednou odvedené na respawn už nemůže nikam cestovat, nemůže být zcizeno protistranou.... Úkol je hotov. Na konci akce bude každé VIP na každém mrtvolišti ohodnoceno množstvím bonusového času, který bude připočten k hlavnímu výsledku ze hry.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky